środa, 8 kwietnia 2009

Zmartwychwstanie Pańskie...

Bardzo ubolewam nad tym,iz nie mam mozliwości uczestniczenia w obrzędach Tridum Paschalnego, poniewaz ten czas spędzę w autobusie, lecz z odrobiną szczęścia dotrę do Polski w Wielką Sobotę, dlatego tez chcialabym zlozyć zyczenia wszystkim osobom odwiedzającym mojego bloga i przy okazji podziękować za wszystkie miłe słowa jakie od Was otrzymalam.

Życzę Wam, aby nastrój tych Świąt przybranych wiosenną radością i beztroską utrwalił się w Waszych sercach na długi, długi czas i pozostał z Wami także w poświątecznej codzienności.


Happy Easter :)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Zając Poziomka!!!:D Skąd go wytrzasnęłaś?:)
Życzę Ci radosnych,spokojnych świąt w rodzinnym gronie.

Agata's Gallery pisze...

Szczerze mówiąc przeszukalam sporą część świata wirtualnego w poszukiwaniu Pana Poziomka, i się udało;)
Ah te wspomnienia z dzieciństwa, dopiero teraz doceniam piękno tych wszystkich niezastąpionych bajek.

alewe pisze...

Wpadłam na chwile życzyć spokojunych,radosnych Świąt Wielkanocnych.

Sara pisze...

Matko, zając Poziomka!
Stara miłość nie rdzewieje!!!!!!!

Yrsa pisze...

Dziękuje bardzo za życzenia świąteczne , miłam małą przerwę , a u Ciebie tyle się działo : wycieczka ,zakupy i nowe przedmioty odrestaurowane .Życzę Ci miłej i pogodnej niedzieli bo w Poznaniu pada i trochę się ochłodziło -pozdrawiam Yrsa

KASANDRA pisze...

Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia !!!