niedziela, 7 czerwca 2009

'Ciągle pada'.....

A no właśnie ciągle pada, wieje i jest zimno i gdzie to lato, tak się stęskniłam za promykami Słońca... Nawet moj króliczek znudzony tą pogodą i siedzeniem [czyt.kicaniem] w domu, z całą pewnością z chęcią wykopałby sobie kolejny tunel :)
Korzystając z bezdeszczowej chwili wybraliśmy się do pobliskiego parku w który oprocz poniżej prezentowanych zwierzaków mieszka również papuga niestety ze względu na rozładowane baterie nie udało mi się jej sfotografować. Owa papuga ma na imię Paco, a dlaczego jest ona osobliwa? a mianowicie po wejściu do pomieszczenia w którym ona się znajduje zaczyna gwizdać,aby zwrócić na siebie uwagę, a w momencie jak ktoś podejdzie do klatki to mówi 'hello,hello' :) bardzo pocieszny zwierzak.

Była sobie kaczka Dziwaczka,która uwielbia pozować do zdjęć:


Królicza rodzina:


Koń, nie za bardzo zainteresowany tym co się dzieje wokół:


Byczek,który nie ma zamieu być gwiazdą i odmawia pozowania do zdjęć,albo i lepiej odgania zwiedzających:


Małe owieczki,które jeszcze nie za bardzo potrafią chodzić:


Wszystkim odwiedzającym mojego bloga zyczę duzo pozytywnej energii na nachodzący tydzień :)


10 komentarzy:

Daisy pisze...

Ze zwierzyńca najbardziej podobają mi się małe owieczki, lubię te zwierzaki nie wiedzieć czemu :-)

Ech, u nas nie pada, ale i tak jakoś parszywie. Brrr... Ale pozdrawiam mimo wiatru i szaro-sinych chmur :-)

Yrsa pisze...

Dzisiaj wyjątkowo nie padało , ale jest zimno i wieje wiatr . Wczoraj mieliśmy osiedlowy festyn , ale przerwała go ulewa . Twoja wycieczka do mini-zoo bardzo mi się podoba , królaski i owieczki słodkie , chciałabym je pogłaskać. Pozdrawiam Yrsa

Dag-eSz pisze...

Ale zwierzyniec! Te króliki są swietne :) u mnie teraz pięknie słoneczko świeci, którego też życzę i Tobie :)

Elisse pisze...

Świetny spacerek pomimo deszczu. Oglądac takie cudeńka mogłabym nawet podczas burzy z piorunami!
Serdecznie pozdrawiam

Aga robie-bo-lubie pisze...

Byłam w Holandii na wakcjach w tym roku. Niestety nigdzie nie mogłam znależć takich składzików z różnościami. Komisów, graciarni czy jak tam zwał ;-)Jeśli to nie jest tajemnica, może dasz mi jakieś namiary? Okazuje się, że w Holandii będę witać częściej, ponieważ ktoś z rodziny męża tam zamieszkał. Mój e-mail: aguszka2@o2.pl

english-style pisze...

ŚLICZNOŚCI,A KRÓLICZEK POPROSTU BOSKI,MOJA CÓRKA JEST ZACHWYCONA.

ABily pisze...

Jestem ciekawa co sie z Tobą podzialo.Ostatni wpis ponad rok temu...Mam nadzieję,zże jeszcze wrócisz do bloga:)

Paula pisze...

fantastyczne zdjęcia!

pozdrawiam,
Paula

odzież używana hurt pisze...

super tutaj wygląda ;-)

خالد العتيبي pisze...


شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل
شركة تنظيف كنب بالجبيل
شركة تنظيف بالجبيل